FoodBeverage banner

Στη symmetric έχουμε μία αποστολή, να υλοποιούμε αξιόπιστες λύσεις χρησιμοποιώντας καταξιωμένα λογισμικα που να προσφέρουν την σωστή αναλογία Δυνατοτήτων, Τεχνολογίας, Απλότητας και Τιμής.

Το κάνουμε με επιτυχία για πολλά χρόνια βοηθώντας αποτελεσματικά τους πελάτες μας να βελτιώσουν την οικονομική τους απόδοση.

Επιπρόσθετα από την προσφορά ενός λογισμικού υψηλών προδιαγραφών, μας διακρίνει ένα πάθος για κάθε νέο έργο. Η εμπειρία μας μερικών χιλιάδων εγκαταστάσεων – μελετημένες από επιδέξιους και αφοσιωμένους επιστήμονες – βεβαιώνει ότι μπορούμε να προσθέσουμε αξία στο έργο σας με κάθε έννοια.

Το F&B Works είναι ένα νέο πανίσχυρο λογισμικό για την διαχείριση επισιτιστικών μονάδων που λειτουργεί σε Microsoft Windows. Αποτελεί ένα μοναδικό ενιαίο εργαλείο για τον απόλυτο έλεγχο σε όλες τις φάσεις των αγορών και πωλήσεων και όχι δύο ανεξάρτητα συστήματα όπως συνηθίζεται στα άλλα συστήματα F&B.

Μοναδική δυνατότητα για αλυσίδες εστιατορίων αποτελεί η δυνατότητα παρακολούθησης πολλαπλών σημείων πώλησης (P.O.S.), κατανεμημένα ακόμη και σε απομακρυσμένες γεωγραφικές τοποθεσίες που διαχειρίζονται διαφορετικές ομάδες ειδών, όλα ενοποιημένα σε μία βάση δεδομένων με online συνδέσεις.

Το λογισμικό διαχείρισης εντατικής πώλησης είναι σχεδιασμένο για οθόνες αφής. Τα είδη εμφανίζονται με εικόνες για οπτική ευκολία. Η λήψη παραγγελίας είναι μόνο μερικά κλικ αφής. Οι παραγγελίες παρακολουθούνται ανά σερβιτόρο και ανά P.O.S. Επιτρέπονται σύνθετοι τρόποι είσπραξης, όπως μετρητά και πιστωτική κάρτα, πάλι με λίγα πλήκτρα αφής.

Επιπρόσθετα προσφέρεται και ασύρματη λήψη παραγγελίας μέσω φορητών συσκευών PDA. Εδώ χρησιμοποιήθηκε τεχνολογία Internet Browser HTML για να μπορούν να εξυπηρετηθούν απομακρυσμένοι χώροι. Με την παραγγελία ενημερώνεται αυτόματα η κεντρική βάση δεδομένων και εκτυπώνεται σε εκτυπωτές του POS και της κουζίνας.

Ο χρήστης μπορεί να ορίσει το στυλ λειτουργίας του PDA σε γρήγορη ή ποιοτική παραγγελία ανάλογα με τον χαρακτήρα του εστιατορίου.

 

Το σύστημα διαχείρισης F&B περιλαμβάνει: 
  • Πολλαπλές αποθήκες ειδών ανά σημείο πώλησης.
  • Παρακολούθηση ποσοτήτων και αξιών, απογραφές, ενδοδιακινήσεις και μετατροπές ειδών.
  • Ένα γενικό τιμοκατάλογο ειδών ή πολλούς διαφορετικούς ανά POS.
  • Προμηθευτές, παραγγελίες αγορών, τιμολόγια αγορών.
  • Πελάτες, τιμολόγια πελατών.
  • Οικονομικές κινήσεις, δηλαδή χρεώσεις, πιστώσεις, εισπράξεις και πληρωμές όλων των παραπάνω εννοιών.
  • Διαχείριση αξιόγραφων.
  • Online σύνδεση με λογιστικά προγράμματα της BlueByte ή εξαγωγή οικονομικών στοιχείων για την εισαγωγή τους σε λογιστικά προγράμματα τρίτων κατασκευαστών.
 



Το σύστημα λογισμικού επίσης ενσωματώνει:

  • Γρήγορη και δυναμική αναζήτηση με όλα τα στοιχεία της βάσης δεδομένων και εξαγωγή τους σε άλλα προγράμματα όπως πχ. Microsoft Excel.
  • Σχεδιαστή αναφορών. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει και να ενσωματώσει στο λογισμικό αναφορές της αρεσκείας του.
  • Ευέλικτη βάση δεδομένων εξαιρετικά υψηλής απόδοσης.
  • Γρήγορο Backup (φύλαξη αρχείων).
  • Ηλεκτρονικό Internet Forum, μέσα από την εφαρμογή, με ερωτήσεις και απαντήσεις για θέματα που αφορούν την λειτουργία του λογισμικού.
  • Πολύγλωσσο σύστημα μετάφρασης των οθονών του λογισμικού.
 
white_star.png

StepOne ERP

Εμπορική Διαχείρηση

StepONE box 1small

Πλήρης εμπορική εφαρμογή, με χαμηλό κόστος. Εύκολο στη χρήση, χωρίς πολύπλοκες λειτουργίες.
white_info.png

Μιλήστε μαζί μας

Για να μιλήσετε μαζί μας, με την χρήση των ηχείων και του μικρόφώνου του υπολογιστή σας, κάντε κλίκ στο εικονίδιο.

Η Υπηρεσία αυτή, δεν χρεώνεται.

(η υπηρεσία αυτή προυποθέτει browsers που υποστηρίζουν τεχνολογία webRTC όπως Chrome ή Mozilla κλπ.)

white_tick.png

Βρείτε μας στο Facebook