fbpx Android apk uygulama indir yapabileceğiniz en güzel siteye bekleniyorsunuz. Ateşli sex sohbet yapabileceğiniz kadınlar telefonun ucunda sizleri bekliyor olacak. Hd porno izlemeye ücretsiz bir şekilde tatmaya ne dersiniz? Kime ait olduğunu bilinmeyen numara sorgulama adresi telefon numarası ile sorgulama yapmanıza olanak sağlar. En eğlenceli davulcu kiralama istanbul sitesi dilediğiniz zaman ve adrese davulcu kiralamaktadır. Binlerce şarkı ve video olan youtube mp3 indir bedava adresinden beğendiniz şarkıyı indirin.
türkçe porno izle | mobil porno | porno

StepOne banner

it software solutions

Σύστημα διαχείρισης αντλιών (κονσόλα)

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΤΛΙΩΝ (ΚΟΝΣΟΛΑ)

Σε κάθε πρατήριο απαιτείται η παρακολούθηση και η καταγραφή των παραδόσεων καυσίμων, ειδικά μετά την ψήφιση του Ν. 3784 (ΦΕΚ 137Α / 07-08-2009) που αναφέρεται στην υποχρεωτική εγκατάσταση αυτόματων συστημάτων Εισροών-Εκροών σε όλα τα πρατήρια της χώρας. Για την κάλυψη αυτής της ανάγκης είναι απαραίτητο ένα ευέλικτο, ισχυρό και ταυτόχρονα απόλυτα σταθερό λογισμικό διαχείρισης αντλιών.

Το σύστημα PumpOmat της ORPAK αποτελεί κυριολεκτικά την ραχοκοκαλιά του συστήματος διαχείρισης του πρατηρίου, καθώς ενσωματώνει όλες τις κλασσικές λειτουργίες που παρέχουν οι ελεγκτές αντλιών (κονσόλες αντλιών), αλλά προσθέτει και πλήθος νέων δυνατοτήτων, οι οποίες ανοίγουν νέους ορίζοντες στις επιχειρήσεις εμπορίας καυσίμων.

Το PumpOmat, προϊόν εξέλιξης σε δεκάδες χώρες με χιλιάδες εγκαταστάσεις που καλύπτει όλους τους τύπους αντλιών, ενσωματώνει το σύνολο των χαρακτηριστικών που μπορεί να απαιτηθούν.

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Το προτεινόμενο σύστημα, καλύπτει πλήρως τις νέες διατάξεις της πολιτείας σχετικά με τα Συστήματα Εισροών - Εκροών και υποστηρίζει αυτόματη έκδοση Απόδειξης Λιανικής Πώλησης καυσίμου, προσφέροντας αξιοπιστία και ευελιξία καθώς είναι συμβατό με όλους τους τύπους αντλιών και εγγυάται ότι σε ενδεχόμενη αντικατάστασή τους παραμένει σε λειτουργία.

Το σύστημα προσφέρει δυνατότητα χρήσης απλού εκτυπωτή θερμικών αποδείξεων, στη θέση της ταμειακής μηχανής, με παράλληλη χρήση φορολογικού μηχανισμού, για τη σήμανση των Αποδείξεων. Με τον τρόπο αυτό, με έναν μόνο φορολογικό μηχανισμό καλύπτονται όλες οι ανάγκες έκδοσης παραστατικών του πρατηρίου.

Σε πρατήρια που παρουσιάζεται αυξημένη ζήτηση αποδείξεων λιανικής από τους οδηγούς για τα καύσιμα, υπάρχει δυνατότητα εγκατάστασης ειδικού θερμικού εκτυπωτή εξωτερικού χώρου κοντά στις αντλίες και η αυτόματη εκτύπωση απόδειξης στον εκτυπωτή αυτόν.

Επίσης το σύστημα αυτό είναι το μοναδικό σήμερα που προσφέρει τη δυνατότητα έκδοσης θεωρημένων φορολογικών Αποδείξεων Λιανικής από τους αυτόματους πωλητές καυσίμων.

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΩΝ

Το σύστημα ελέγχου και διαχείρισης αντλιών καταγράφει αυτόματα κάθε συναλλαγή με όλα τα χαρακτηριστικά της όπως:

  • Ημερομηνία & ώρα ανεφοδιασμού
  • Αριθμό αντλίας
  • Αριθμό ακροσωληνίου
  • Είδος καυσίμου
  • Τιμή μονάδας καυσίμου
  • Ποσότητα που παραδόθηκε
  • Σύνολο αξίας
  • Κωδικό οχήματος / κάρτας (σε συνδυασμό με κατάλληλο εξοπλισμό)
  • Αριθμό κυκλοφορίας / Όνομα υπαλλήλου ή οδηγού που διενήργησε τον ανεφοδιασμό (σε συνδυασμό με κατάλληλο εξοπλισμό)

ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ

Με το σύστημα διαχείρισης αντλιών PumpOmat? , δίνεται για πρώτη φορά η δυνατότητα στον ιδιοκτήτη πρατηρίου να αποκτήσει ένα σύστημα ελέγχου που δεν εξαρτάται από τον τύπο των αντλιών που διαθέτει.
Το PumpOmat? είναι συμβατό με όλους τους τύπους σύγχρονων αντλιών, επιτρέποντας την διατήρηση του συστήματος ελέγχου και αυτοματισμών των αντλιών σε περίπτωση αντικατάστασής τους.
Για το PumpOmat? δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στην υποστήριξη οποιουδήποτε αριθμού αντλιών διαφορετικών κατασκευαστών ή / και τύπων στο ίδιο πρατήριο.
Το αποτέλεσμα είναι η διαχρονική αξιοποίηση της επένδυσης, όχι μόνο του συστήματος διαχείρισης αντλιών, αλλά και όλου του περιφερειακού εξοπλισμού που σχετίζεται με αυτό (π.χ. αυτόματου πωλητή, αναγνώριση υπαλλήλων & οδηγών, κ.α.).
Το σύστημα διαχείρισης αντλιών παρέχει δυνατότητα διασύνδεσης και με σύστημα ελέγχου δεξαμενών, υποστηρίζοντας τους μεγαλύτερους κατασκευαστές του χώρου.
Ειδικότερα, η διασύνδεση με ορισμένα συστήματα ελέγχου δεξαμενών, παρέχει δυνατότητα έκδοσης ισοζυγίου καυσίμων μεταξύ δεξαμενών & αντλιών (Ολοκληρωμένο Σύστημα Εισροών- Εκροών).

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

Το σύστημα διαχείρισης αντλιών περιλαμβάνει ένα ιδιαίτερα απλό και απόλυτα φιλικό για τον χρήστη, γραφικό περιβάλλον χειρισμού, μέσα από το οποίο προσφέρονται λειτουργίες όπως:

  • Αλλαγή τιμών στις αντλίες
  • Κλείσιμο βάρδιας
  • Παρακολούθηση αθροιστών (κοντέρ)
  • Παρακολούθηση παραλαβών και αποθεμάτων δεξαμενών
  • Κλείδωμα αντλιών (όλων ή επιλεκτικά)
  • Παρακολούθηση συστημάτων επιβράβευσης πελατών (κάρτα bonus - συστήματα loyalty)
  • Παρακολούθηση συναλλαγών ανά υπάλληλο πλατείας και έλεγχο εισπράξεων ανά υπάλληλο
  • Υποστήριξη συστημάτων αναγνώρισης οχημάτων και οδηγών
  • Δυνατότητα αυτόματης έκδοσης παραστατικών
  • Σύνδεσης με αυτόματο πωλητή
  • OrPT/ OrSPT

Τερματική συσκευή ειδικά σχεδιασμένη για εξωτερική τοποθέτηση επάνω στις αντλίες του πρατηρίου ή σε ειδική βάση που τοποθετείται πάνω στη νησίδα και ενσωματώνει οθόνη 4 γραμμών, πληκτρολόγιο αφής 16 πλήκτρων, αναγνώστη tags, αναγνώστη πιστωτικών καρτών με EMV πιστοποίηση (η πλέον πρόσφατη προδιαγραφή ασφαλείας για συναλλαγές με πιστωτικές κάρτες εφοδιασμένες με ειδικό chip) και αναγνώστη έξυπνων και μαγνητικών καρτών.

Επιτρέπει με ιδιαίτερα απλό τρόπο την διαχείριση / ενεργοποίηση απεριόριστου αριθμού αντλιών με χρήση tags ή καρτών προσέγγισης καθώς και την υποστήριξη καρτών bonus (loyalty).

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ TAG ( TAG READER ) / OrTR

Ο αναγνώστης tags αποτελεί το πιο σύγχρονο μέσο αναγνώρισης υπαλλήλων πρατηρίου και οδηγών. Τοποθετείται πάνω ή δίπλα στις αντλίες και προσφέρει δυνατότητες όπως:

  • Ενεργοποίηση της αντλίας από υπαλλήλους πλατείας και τήρηση «ηλεκτρονικού πορτοφολιού» ανεξάρτητα για τον καθένα
  • Ενεργοποίηση της αντλίας από οδηγό ο οποίος προμηθεύεται καύσιμα με πίστωση
  • Ενεργοποίηση της αντλίας από οδηγό με χρήση προπληρωμένου tag ή κάρτας προσέγγισης
  • Προσθήκη πόντων bonus στον λογαριασμό οδηγού, κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού, αυτόματα και βάσει της πραγματικής αξίας αγοράς καυσίμου
  • Αυτόματη εμφάνιση των πόντων bonus που έχουν συλλεχθεί

ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ

Εκτυπωτής ειδικά σχεδιασμένος για εξωτερικό χώρο, ιδιαίτερα στιβαρής κατασκευής για έκδοση κάθε είδους αποδείξεων συναλλαγών. Ανεξάρτητα από το πλήθος των αντλιών και ακροσωληνίων ένας ή περισσότεροι εκτυπτωτές μπορούν να εξυπηρετήσουν κάθε απαίτηση.

Τοποθητημένος επάνω ή δίπλα στις αντλίες μπορεί να καλύψει την ανάγκη έκδοσης θεωρημένων Αποδείξεων Λιανικής.

ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Ο αυτόματος πωλητής αποτελεί ένα προηγμένης τεχνολογίας περιφερειακό του συστήματος ελέγχου αντλιών με πολυποίκιλη λειτουργικότητα, αφού περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά της συσκευής OrPT, όπως περιγράφονται παραπάνω και επιπλέον τον πλέον αξιόπιστο αποδέκτη χαρτονομισμάτων.

Παράλληλα, διαθέτει δυνατότητα εκτύπωσης θεωρημένων Αποδείξεων Λιανικής για τις συναλλαγές καυσίμων.
Δείτε περισσότερα ...

ΑΡΤΕΜΙΣ - Διαχείριση Κυνηγετικών Συλλόγων

Το ΑΡΤΕΜΙΣείναι μια εφαρμογή που αφορά αποκλειστικά την οργάνωση και την διαχείριση τωνδιαδικασιών των Κυνηγετικών Συλλόγων. Μέσα από ένα εύχρηστο και φιλικό προς τονχρήστη περιβάλλον, απλοποιούνται οι γραφειοκρατικές διαδικασίες των συλλόγωνπου αφορούν την έκδοση αδειών θήρας ενώ παράλληλα, τους προσφέρει όλη τηναπαιτούμενη πληροφορία για την λειτουργία τους.

Το ΆΡΤΕΜΙΣ, αναπτύχθηκε με σύγχρονες πλατφόρμες ανάπτυξης, επιτυγχάνοντας μιαεκπληκτική ταχύτητα στη χρήση του και στην ολοκλήρωση των διαδικασιών.

Το ΆΡΤΕΜΙΣ, σχεδιάστηκε κατόπιν συνεργασίας ενός εκ των μεγαλυτέρων συλλόγωνστην Ελλάδα, τον Κυνηγετικό Σύλλογο Τρίπολης και οι λειτουργίες της εφαρμογήςσυμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του συλλόγου για την έρρυθμη λειτουργία του. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • Πολύ εύκολο στην χρήση και δεν απαιτεί γνώσεις πληροφορικής
  • Εύκολη έκδοση αδειών θήρας (με 2κλικ): Αν πρόκειται να εκδοθεί νέα άδεια ή επέκταση το πρόγραμμα το διαχειρίζεται αυτόματα χωρίς την ανάγκη επιπλέον διαδικασιών.
  • Πλήρης απεικόνιση της νομοθεσίας γιατην έκδοση των αδειών (Ξεχωριστή αρίθμηση για νέα άδεια ή επέκταση κλπ)
  • Αυτόματη εκτύπωση των απαραίτητωνδικαιολογητικών (Υπεύθυνη δήλωση, αίτηση, απόδειξη πληρωμής) για το δασαρχείο και των αυτοκόλλητων ετικετών (Θεώρηση – Ασφάλεια) για το βιβλιάριο τουκυνηγού.
  • Με κάθε νέα άδεια η εφαρμογή τυπώνειάμεσα τις αυτοκόλλητες ετικέτες για το βιβλιάριο θήρας, το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα την διευκόλυνση του ατόμου που εκδίδει τις άδειες(γραμματέας συλλόγου) και την εξοικονόμηση χρόνου ώστε η αποστολή των αδειώνθήρας στο δασαρχείο να γίνεται την ίδια ημέρα.
  • Προσαρμογή του προγράμματος στιςανάγκες του Συλλόγου.
  • Εκτύπωση κατάστασης δασαρχείου με την πλήρη ανάλυση των ποσών πληρωμής ανά ταμείο
  • Εκτύπωση Ταμείου Συλλόγου ανά ημέρα/μήνα / περίοδος (ημερομηνία «από» - «έως»)
  • Αναλυτικές καταστάσεις των μελών του συλλόγου
  • Καρτέλα μελών με πλήρη στοιχεία καθώς και φωτογραφία.
  • Διαχείριση πολλαπλών κυνηγετικών περιόδων με εύκολη μεταφορά στοιχείων από την μία χρήση στην επόμενη.
  • Επεκτάσιμο και εύκολη προσθήκη νέων χρεώσεων για την έκδοση άδειας θήρας.
  • Αυτόματοι έλεγχοι στην έκδοση άδειας θήρας
  • Αυτόματη δημιουργία επέκτασης άδειας εάν για τον κυνηγό έχει ήδη εκδοθεί άδεια
  • Μηνύματα στην εφαρμογή που καθοδηγούν τους χρήστες σε περίπτωση λάθους.
  • Επιλογή μέσα από το πρόγραμμα για απομακρυσμένη βοήθεια από εξειδικευμένο τεχνικό σεπερίπτωση ανάγκης μέσω internet.

Οφέλη απόκτησης της εφαρμογής:

  • Η πιο επικαιροποιημένη και εύκοληστη χρήση εφαρμογή διαχείρισης του συλλόγου.
  • Τηλεφωνική Τεχνική υποστήριξη
  • Online Τεχνική υποστήριξη μέσω Internet
  • Ενημέρωση του προγράμματος με ταστοιχεία των μελών του συλλόγου.

Δωρεάν Εγκατάσταση και παραμετροποίηση τηςεφαρμογής από απόσταση μέσω internet.

 

Δείτε τα video που παρουσιάζουν τις βασικές λειτουργίες της εφαρμογής:

Έκδοση νέας άδεια θήρας       Ταμείο - Κατάσταση Δασαρχείου
 
     
 Διαχείριση Μελών - Εκτυπώσεις   Παράμετροι - Ρύθμιση Χρεώσεων
 

 

Τιμολόγηση επί Αυτοκινήτου

Τιμολόγηση επί Αυτοκινήτου

Ανάγκη :

Πρόσβαση στα επιχειρησιακά δεδομένα και καταχώρηση παραγγελιών από τους εν κινήσει υπαλλήλους σε πραγματικό χρόνο.
Ενημέρωση της επιχειρησιακής έδρας, ορθολογική διαχείριση του στόλου και των αποθεμάτων της.

MOBILE TECHNOLOGY solution :

Συνδράμει στη μείωση των δαπανών, οι οποίες προκύπτουν είτε από τα αυξημένα λάθη της χειρόγραφης καταχώρησης, είτε από τις πιθανές απώλειες εμπορευμάτων.

Επιπρόσθετα, τα δρομολόγια και η παράδοση των εμπορευμάτων οργανώνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο και χρήμα στην επιχείρηση, ενώ οι οδηγοί απαλλάσσονται από τις απρογραμμάτιστες επαναληπτικές διαδρομές και τις ετεροχρονισμένες συνεννοήσεις με τα κεντρικά, καθώς η επικοινωνία τους με την εταιρεία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο.
Τέλος, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών επιτρέπει στους εν κινήσει υπαλλήλους της επιχείρησης να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, παρέχοντας καλύτερες υπηρεσίες προς τον πελάτη.

Αναλυτικά, οι καινοτόμες λύσεις της symmetric παρέχουν τις εξής δυνατότητες :

  • Εφαρμογή τιμολογιακής πολιτικής ανά πελάτη (εκπτώσεις κτλ)
  • Διασφάλιση των συναλλαγών
  • Συναλλαγές με μετρητά και πιστωτικές κάρτες
  • Διαχείριση των αποθεμάτων του φορτηγού
  • Δημιουργία παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο
  • Ενημέρωση για τη θέση του φορτηγού διαμέσου συστήματος GPS
  • Αρχειοθέτηση των συναλλαγών παράδοσης
  • Εκτύπωση αναφορών on-site για τον πελάτη και εκτύπωση συνοπτικών αναφορών στην έδρα
  • Πλήρεις εκτυπώσεις τιμολογίων-δελτίων αποστολής
  • Διασύνδεση με το Back Office σύστημα της εταιρίας

Σε ποιους απευθύνεται:

Η εφαρμογή symMOBI SALES αποτελεί ιδανική λύση για εταιρείες που διαθέτουν πωλητές και δραστηριοποιούνται στους παρακάτω τομείς :

  • Εταιρείες εμπορίας και διανομής αγαθών
  • Super Market / Mini Market
  • Βιομηχανικές επιχειρήσεις
  • Αλυσίδες καλλυντικών
  • Εταιρείες εμπορίας και διανομής πετρελαιοειδών

Με το symMOBI SALES οι πωλητές της εταιρείας επικοινωνούν είτε On-Line είτε Off-Line με το κεντρικό σύστημα της εταιρείας, ώστε να ανταλλάσσουν γρήγορα, εύκολα και χωρίς λάθη νέες παραγγελίες και παραστατικά πωλήσεων καθώς επίσης και να λαμβάνουν νέα δεδομένα που αφορούν πελάτες και αποθήκη.

 Δυνατότητες:

Παραγγελιοληψία / Τιμολόγηση επί αυτοκινήτου

  • Παραγγελίες
  • Παραστατικά πωλήσεων
  • Ταμείο
  • Καρτέλα πελατών

Retail

  • Παραγγελίες
  • Παραλαβές
  • Απογραφή
  • Έλεγχος Τιμών
  • Εκτύπωση Ετικετών

Πλεονεκτήματα:

  • Άμεση αποστολή των παραγγελιών από απόσταση μέσω GPRS για άμεση αποστολή των παραγγελιών στους πελάτες
  • Μείωση των λαθών γιατί γίνεται αυτόματη καταχώρηση των παραγγελιών, παραστατικών πωλήσεων
  • Βελτίωση της εργασίας των πωλητών, με βάση των πληροφοριών που έχουν μαζί τους
  • Μείωση του λειτουργικού κόστους
  • Με τα στοιχεία που παίρνουμε από το σύστημα, μπορούμε να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα για την απόδοση τόσο του πωλητή αλλά και του δρομολογίου
  • Χαμηλό κόστος επένδυσης, υψηλό κέρδος για την εταιρεία που το χρησιμοποιεί
  • Γρηγόρη υλοποίηση με οποιοδήποτε πρόγραμμα της αγοράς χρησιμοποιεί ο πελάτης.

Acheron - Πληροφοριακό συστημα για την παροχή Υπηρεσιών

Acheron - Πληροφοριακό συστημα για την παροχή Υπηρεσιών

To Acheron είναι το πρώτο Εξειδικευμένο Πληροφοριακό Σύστημα, το οποίο περιέχει όλες εκείνες τις λειτουργίες και διαδικασίες για την λειτουργία της επιχείρησης, μετατρέποντας την εφαρμογή, σε ένα πολύτιμο εργαλείο για τον επαγγελματία. Η πληροφορία πλέον, είναι άμεσα ανακτήσιμη, οποιαδήποτε στιγμή και εύκολα.

Η χρήση της εφαρμογής είναι πολύ απλή και έχει σχεδιαστεί ειδικά για άτομα που δεν έχουν εμπειρία και γνώσεις στην χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών. Επίσης, έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί σε συστήματα με οθόνες αφής.

Τα δεδομένα, είναι ασφαλισμένα. ΔΕΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ αλλά σε εξωτερική συσκευή, τόσο μικρή που μπορείτε να την έχετε πάντα μαζί σας. Έτσι, μπορείτε να έχετε τα δεδομένα σας πάντα μαζί, αποτρέποντας μη εξουσιοδοτημένα άτομα, να έχουν πρόσβαση σε αυτά.

 

Οι βασικές ενότητες του Acheron είναι:

  • Παρουσίαση : Στην ενότητα αυτή, παρουσιάζετε στον πελάτη σας, τις παροχές τους γραφείου σας, με χρήση βίντεο και εικόνας. Όλες οι παροχές κατηγοριοποιούνται, για την εύκολη αναζήτηση τους. Πλέον έχετε τα πάντα μαζί σας και πολύ εύκολα ο πελάτης μπορεί να δει τα προϊόντα χωρίς να χρειάζεται να έχετε μαζί σας δειγματολόγια για τα πάντα ή απλά να περιγράφετε με λόγια το οποίο δεν είναι πάντα αντιληπτό από τον πελάτη
  • Προσφορές – Πωλήσεις : Μπορείτε ταυτόχρονα με την παρουσίαση των προϊόντων ή ξεχωριστά, να δημιουργήσετε την παραγγελία του πελάτη, να καταχωρήσετε τις παροχές και τα προϊόντα, να δώσετε ανάλυση κόστους και επίσης να βλέπετε το ιστορικό του πελάτη. Τις παραγγελίες δηλαδή που σας έχει κάνει στο παρελθόν (είδη, τιμές, κλπ).
  • Πελάτες : Εξειδικευμένο πελατολόγιο το οποίο περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία του πελάτη που σας ενδιαφέρουν, καθώς επίσης και διασύνδεση των πελατών μεταξύ τους. Έτσι μπορείτε να έχετε πλήρη ιστορικό των παραγγελιών των πελατών σας, καθώς και εκείνων των πελατών που έχετε συνδέσει με αυτούς.
  • Προμηθευτές : Αναλυτικά στοιχεία για τις αγορές και τους Τζίρους που έχετε σε κάθε προμηθευτή.
  • Reports : Αναφορές και καταστάσεις που βοηθούν τον επαγγελματία να έχει εικόνα σε οικονομικά στοιχεία, Υπόλοιπα πελατών, τις οικονομικές κινήσεις, τζίρους, ιστορικά στοιχεία, κλπ.

Acheron - Βασικές Λειτουργίες

Το Acheron είναι ενα εργαλείο για τον επαγγελματία του χώρου που του δίνει την πληροφορία την στιγμή που την χρειάζετε χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες.

Κάποιες απο τις βασικές λειτουργίες της εφαρμογής είναι:

  • Πλήρης Κατάλογος πελατών / προμηθευτών
  • Διασύνδεση πελατών μεταξύ τους με ιστορικό παραγγελιών ή προσφορών των συνδεμένων επαφών.
  • Απεριόριστος αριθμός κατηγοριών αποθήκης
  • Απεριόριστος αριθμός ειδών – παροχών
  • Ενημέρωση παροχών με προσθήκη φωτογραφιών ή Βίντεο
  • Εύχρηστο δειγματολόγιο όλων των παροχών του γραφείου (με χρήση των φωτογραφιών και των βιντεο)
  • Εύκολη παραγγελιοληψία χωρίς χρήση πληκτρολογίου.
  • Εμφάνιση ιστορικού των παραγγελιών του πελάτη την ώρα της παραγγελιοληψίας
  • Εκτύπωση παραγγελίας για συμφωνία με τον πελάτη
  • Εκτυπώσεις τζίρου (πελατών/προμηθευτών) και κινήσεων των ειδών
  • Απεριόριστο Ιστορικό των κινήσεων.
  • Δυνατότητα εύκολης αναζήτησης παραγγελιών (με κριτήρια αναζήτησης)
  • Δυνατότητα παραμετροποιήσεων για την τιμολόγηση
  • Χρήση της εφαρμογής σε απεριόριστους υπολογιστές

 

Κινητό Γραφείο; Είναι δυνατόν...


Το πληροφοριακό σύστημα Acheron, είναι σχεδιασμένο για να δουλεύει σε φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές (PDA) με οθόνη αφής. Αυτό δίνει την ευχέρεια στον επαγγελματία, να έχει την εφαρμογή πάντοτε μαζί του ακόμα και κατά τις επισκέψεις σε σπίτια, σαν να έχει το γραφείο του πάντα μαζί.

Όλες οι λειτουργίες γίνονται με το δάχτυλο χωρίς την χρήση πληκτρολογίου ή ποντικιού πραγματοποιώντας ταχύτατα όλες τις λειτουργίες δίνοντας βάση στην ποιότητα εξυπηρέτησης του πελάτη και όχι στην εφαρμογή.

Το Acheron, δίνει προστιθέμενη αξία στον επαγγελματισμό του επιχειρηματία καθώς στον πελάτη δείχνει την οργάνωση του σαν γραφείο, σε οποιοδήποτε χώρο.

Χωρίς προχειρότητα, κουβαλώντας αντιαισθητικά δειγματολόγια διαφόρων εταιρειών, μπορεί να δειγματίζει στον πελάτη μέσω της οθόνης του φορητού υπολογιστή και ταυτόχρονα να παρουσιάζει όχι περιγραφικά αλλά με εικόνα τις παροχές που υπόσχεται στους πελάτες.

Η εφαρμογή έχει κατασκευαστεί υπό την επίβλεψη επαγγελματιών του χώρου που δραστηριοποιούνται πολλά χρόνια στον κλάδο και γι αυτό τον λόγο η σχεδίαση του καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις των επιχειρήσεων.

 

Acheron: Διαφημιστικό φυλλάδιο κάντε κλίκ εδω για να το κατεβάσετε.

VoIP Τηλεφωνικά Κέντρα

VoIP Τηλεφωνικά Κέντρα - Διαχείριση Φωνής

Η symmetric πρωτοπορεί και προσφέρει το μοναδικό λογισμικό που μπορεί να υποστηρίξει απομακρυσμένη επικοινωνία του Front-Office με διαφορετικά τηλεφωνικά κέντρα ενός ή πολλών ξενοδοχειακών μονάδων ή καταλυμάτων ταυτόχρονα.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

  • Mονόδρομη και αμφίδρομη (Κ.Σ) επικοινωνία.
  • Απομακρυσμένη σύνδεση με Front-Office μέσω Internet (Over Ip). Η δυνατότητα αυτή είναι απαραίτητη όταν το τηλεφωνικό κέντρο βρίσκεται σε διαφορετικό γεωγραφικό χώρο και δεν υπάρχει δυνατότητα χρήσης καλωδίωσης ή ασύρματης επικοινωνίας.
  • Καλύπτει επίσης άριστα την ανάγκη παρακολούθησης πολλών απομακρυσμένων μονάδων με αντίστοιχο αριθμό τηλεφωνικών κέντρων από ένα κεντρικό σημείο . Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι αλυσίδες ξενοδοχείων και οι επιχειρήσεις διαχείρισης καταλυμάτων.

Στην τηλεφωνία, η symmetric, υλοποιεί τηλεφωνικά κέντρα νέας γεννιάς VoIP τα οποία προσφέρουν πλήρη διαχείρηση των κλήσεων της επιχείρησης. Τα πλεονεκτήματα των τηλεφωνικών κέντρων VoIP καλύπτουν στο έπακρο τις επικοινωνιακές ανάγκες κάθε επιχείρησης, προσφέροντας επιπλέον υπηρεσίες για τους πελάτες του.

Κάποια ενδεικτικά πλεονεκτήματα των υλοποιήσεων VoIP Τηλεφωνικών κέντρων είναι:

  • Μείωση κόστους εξερχομένων κλήσεων.
  • Κατάργηση του μεγάλου αριθμού γραμμών τηλεφωνίας ενω ταυτόχρονα έχει περισσότερες ταυτόχρονες εξερχόμενες κλήσεις το οποίο συνεπάγετε μείωση κόστους παγίων.
  • Απεριόριστα εσωτερικα.
  • Καθορισμός κανόνων κλήσης ανα εσωτερικό ή ομάδα εσωτερικών (πχ. οι υπάλληλοι δεν μπορούν να καλέσουν κινητά τηλ.)
  • Απομακρυσμένοι χρήστες (Για τα στελέχη της επιχείρησης) - Μπορεί το κάθε στέλεχος να χρησιμοποιεί το κέντρο απο οποιοδήποτε σημείο του κόσμου με μια απλή πρόσβαση στο Internet ώστε να μην χάνονται κλήσεις.
  • Voicemail - Φωνηνιτκό ταχυδρομείο και για το προσωπικό και για τους πελάτες όπου τα μηνύματα θα τα ακουν απο το τηλεφωνο όταν επιστρέφουν στο δωμάτιο.
  • Για τους ομίλους επιχειρίσεων ή υποκαταστημάτων, μπορούν να συνενώνονται μεταξύ τους τα κέντρα και η διαχείριση να γίνεται απο μια και μονο reception. (δραματική μείωση κόστους παγίων). Οι εισερχόμενες κλήσεις επίσης δρομολογούνται αυτόματα στο κάθε ξενοδοχείο ξεχωριστά.
  • Κάθε επιχείρηση είναι ξεχωριστή, γι αυτό τον λόγο κάθε υλοποίηση VoIP είναι ξεχωριστή και την προσαρμόζουμε στις ανάγκες της επιχείρησης.

 

Πρόσθετες Υπηρεσίες και Εφαρμογές του VoIP


Ορισμένες από τις πρόσθετες υπηρεσίες και εφαρμογές του VoIP αναφέρονται παρακάτω:

  • Επικοινωνία μέσω μηνυμάτων. Δυνατότητα επικοινωνίας με πελάτες μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, φαξ και ευφυών φωνητικών μηνυμάτων (φωνητικό ταχυδρομείο) μέσα σε ένα και μόνο φάκελο αλληλογραφίας ( inbox ).
  • Πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέσω τηλεφώνου (κινητού και σταθερού), με χρήση της τεχνολογίας μετατροπής "κειμένου σε ομιλία" ( text to speech ).
  • Το κέντρο επικοινωνίας ΙΡ προσφέρει υπηρεσίες έξυπνης δρομολόγησης κλήσεων, μεταφορά τηλεφωνικών κλήσεων από το δίκτυο στον προσωπικό υπολογιστή και διαχείριση των επαφών με πολυμέσα για την επικοινωνία με τους αντιπροσώπους του κέντρου μέσω δικτύου ΙΡ.
  • Αυτόματη διανομή κλήσεων και ενσωμάτωση με βάσεις δεδομένων.
  • Ομαδική τηλεφωνική συνδιάσκεψη.
  • Διατήρηση των εσωτερικών τηλεφωνικών αριθμών χωρίς να είναι απαραίτητη η ύπαρξη τμήματος υποστήριξης για τη διεκπεραίωση των αλλαγών αυτών (δυνατότητα μεταφοράς εσωτερικού αριθμού).
  • Υπηρεσίες καταλόγου για την απευθείας επιλογή εσωτερικού τηλεφώνου, χωρίς η διαδικασία να πραγματοποιείται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.
  • Τοποθέτηση της υπηρεσίας υποδοχής σε οποιοδήποτε σημείο. Κάποιος εργαζόμενος σε ένα απομακρυσμένο γραφείο μπορεί να αναλάβει τη διεκπεραίωση των υπηρεσιών υποδοχής, εάν παραστεί ανάγκη.
e incoiceStepOne Banner

adv speedDial 1

white_star.png

StepOne ERP

Εμπορική Διαχείρηση

StepONE box 1small

Πλήρης εμπορική εφαρμογή, με χαμηλό κόστος. Εύκολο στη χρήση, χωρίς πολύπλοκες λειτουργίες.
white_info.png

Τα Νέα μας...

Ηλεκτρονική τιμολόγηση από όλους τους επαγγελματίες από 2019
Περισσότερα...
Απαραίτητη προϋπόθεση η ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις συναλλαγές με το δημόσιο
Περισσότερα...
Τα βήματα για τα ηλεκτρονικά τιμολόγια και σύνδεσης ταμειακών μηχανών-taxis
Περισσότερα...
white_tick.png

Βρείτε μας στο Facebook

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
Ok