newsBanner

e-Λιανικό: Προϋποθέσεις για τους δικαιούχους

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ/ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ “e-λιανικό”

1. Ποιες επιχειρήσεις είναι δικαιούχοι της Δράσης “e-λιανικό”;

Online Shopping

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

  1. Υφιστάμενες, εφόσον έχουν συσταθεί έως και την 30/09/2019.
  2. Νεοσύστατες, εφόσον έχουν συσταθεί από 1/10/2019 μέχρι την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης

Οι βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής των επιχειρήσεων που υποβάλλουν πρόταση, είναι οι
ακόλουθες:

  1. να έχουν το ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ (ΚΑΔ 47) είτε ως ΚΥΡΙΑ Δραστηριότητα, στην έδρα ή στο υποκατάστημα, είτε ως δραστηριότητα με τα μεγαλύτερα έσοδα.
    να διατηρούν Φυσικό Κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών, σε διακριτό της οικίας τους χώρο, δηλαδή εμπορικό χώρο που υποδέχεται και εξυπηρετεί πελάτες,
    να έχει ανασταλεί η λειτουργία της επιλέξιμης δραστηριότητας στην έδρα ή/και σε υποκαταστήματα της επιχείρησης για τουλάχιστον μία ημέρα στο διάστημα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και εφεξής,
  2. οι υφιστάμενες επιχειρήσεις να έχουν μείωση τουλάχιστον 20% στον κύκλο εργασιών τους κατά το 4ο τρίμηνο του έτους 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του έτους 2019. Για τις νεοσύστατες η μείωση θα θεωρηθεί 100% στον κύκλο εργασιών τους.
  3. Να υποβάλουν μία επενδυτική πρόταση (αίτηση) ανά Α.Φ.Μ.
  4. το συνολικό ποσό των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας που έχει λάβει στο παρελθόν η επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης από αυτή τη Δράση, να μην υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ μέσα σε μία τριετία (τρέχον οικονομικό έτος και τα δύο (2) προηγούμενα οικονομικά έτη) πριν από την ημερομηνία ένταξης της πρότασης.
  5. να πληρούν τις προϋποθέσεις εφαρμογής του Καν. 1407/2013 (De Minimis) όπως αναφέρονται στο Παράρτημα VI της παρούσας.
  6. να μην συντρέχουν λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 40 του ν. 4488/2017 (Α΄137) (επιβολή προστίμων για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας
  7. να μην εκκρεμεί σε βάρος τους εντολή ανάκτησης προηγούμενης παράνομης και ασύμβατης κρατικής ενίσχυσης βάση απόφασης ΕΕ ή ΔΕΕ.

Σημείωση: Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής πρότασης οι επιχειρήσεις που εντάσσονται σε ήδη οργανωμένο ομοιόμορφο δίκτυο διανομής προϊόντων ή παροχής υπηρεσιών και οι οποίες εκμεταλλεύονται κατόπιν σχετικών συμβάσεων άδειες εκμετάλλευσης δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας, που αφορούν συνήθως εμπορικά σήματα ή διακριτικούς τίτλους και τεχνογνωσία για την χρήση και τη διανομή αγαθών ή υπηρεσιών (π.χ. franchising, Shop in shop, δίκτυο πρακτόρευσης κλπ),

2. Πόσες αιτήσεις για συμμετοχή στη Δράση μπορεί να υποβάλλει η κάθε επιχείρηση;

Η κάθε επιχείρηση, μπορεί να υποβάλλει μόνο μία αίτηση.

3. Ποια είναι η ένταση της ενίσχυσης και ποιο είναι το ύψος της επιχορήγησης/επιδότησης
το οποίο λαμβάνει η κάθε επιχείρηση που εντάσσεται στη Δράση;

Η Δράση είναι επιδοτούμενη σε ποσοστό 100% επί του προϋπολογισμού της κάθε αίτησης.

Σε κάθε επιχείρηση (διακριτό ΑΦΜ) θα αποδίδεται συνολική επιχορήγηση έως του ποσού των 5.000,00€ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (Λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος.

Εφόσον η επιχείρηση (διακριτό ΑΦΜ) διέθετε ήδη ηλεκτρονικό κατάστημα πριν τις 18/3/2020, τότε αυτό δύναται να αναβαθμιστεί με δικαιούμενη επιχορήγηση έως του ποσού των 1.500,00€.

4. Τι δαπάνες καλύπτει η Δράση;

Οι επιλέξιμες δαπάνες της Δράσης εντάσσονται σε δύο (2) ευρύτερες κατηγορίες, ήτοι Εξοπλισμός Πληροφορικής και Λογισμικό, και έχουν ως ακολούθως:

Εξοπλισμός Πληροφορικής (μόνο για νέα ηλεκτρονικά καταστήματα)

  • Εξυπηρετητές /διακομιστές (server) για τη φιλοξενία εφαρμογών – λογισμικού απαιτούμενου για την δημιουργία/αναβάθμιση και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη, κλπ.) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα. Επιτρέπεται και η απόκτηση με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS). Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή Infrastructure as a Service (IAAS), επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.
  • Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (Desktop/Laptop).
  • Άλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με την δημιουργία/αναβάθμιση και την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. εξοπλισμός Δικτύου, Bar code readers, εκτυπωτές, κλπ.). Δεν είναι επιλέξιμη η δαπάνη προμήθειας tablets, συσκευών κινητής τηλεφωνίας και τηλεοράσεων.Για τον εξοπλισμό πληροφορικής το μέγιστο επιλέξιμο ποσοστό του επιχορηγούμενου προϋπολογισμού του έργου είναι 30%.


Λογισμικό

  • Υπηρεσίες σχεδιασμού, ανάπτυξης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες, καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive ή dedicated mobile version και θα ενσωματώνει λειτουργίες παραγγελιοληψίας (καλάθι), αποθήκης (ποσότητα ειδών) και ασφαλών ηλεκτρονικών πληρωμών (redirect σε τραπεζικό περιβάλλον).
  • Επιλέξιμη δαπάνη είναι και η αγορά λογισμικού με την μορφή Software as a Service (SaaS) εφόσον είναι απαραίτητη για την λειτουργία του e-shop. Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή Software as a Service (SAAS), επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.
    Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας.
  • Για το λογισμικό το μέγιστο επιλέξιμο ποσοστό του επιχορηγούμενου προϋπολογισμού του έργου είναι 100%.

Σημείωση: Στην περίπτωση αναβάθμισης υφιστάμενου ηλεκτρονικού καταστήματος δεν είναι επιλέξιμες οι δαπάνες προμήθειας εξοπλισμού και η επιχορήγηση στην επιχείρηση ανέρχεται σε 1.500 ευρώ.

5. Από τη στιγμή που η επιχείρησή μου ενταχθεί στη Δράση, σε πόσο χρόνο πρέπει να έχω ολοκληρώσει τη δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού μου καταστήματος και την προμήθεια του εξοπλισμού;

Η προθεσμία ολοκλήρωσης της επένδυσης είναι έξι (6) μήνες από την έκδοση της Απόφασης Ένταξης στη Δράση.

6. Πως μπορεί μια επιχείρηση να υποβάλλει αίτηση συμμετοχής στη Δράση;

Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων (Π.Σ.Κ.Ε), στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
www.ependyseis.gr

Οι δυνητικοί δικαιούχοι της Δράσης φέρουν την ευθύνη της πλήρους και ορθής συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής τους αίτησης χρηματοδότησης. Προκειμένου οι δικαιούχοι να υποστηριχθούν και να διασφαλίσουν την ορθή και έγκαιρη υποβολή της αίτησής τους, λειτουργεί η Πλατφόρμα Υποστήριξης των Δικαιούχων της Δράσης “e-λιανικό”, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.openshops.gr

7. Οι εντάξεις θα γίνουν κατά προτεραιότητα, βάσει του χρόνου υποβολής της αίτησης;

Όχι. Η μεθοδολογία αξιολόγησης που θα εφαρμοστεί είναι η συγκριτική (βαθμολογική κατάταξη), βάσει του αντικειμενικού κριτηρίου της μείωσης του κύκλου εργασιών του 4ου τριμήνου του έτους 2020 σε σχέση με το 4ο τρίμηνο του έτους 2019 και η έγκριση της επιχορήγησης των αιτήσεων χρηματοδότησης θα γίνει ανά Κατηγορία Περιφέρειας. Για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις η μείωση θα θεωρηθεί 100% στον κύκλο εργασιών τους.

8. Πως λαμβάνω την επιχορήγηση/επιδότηση;

Για να λάβετε την επιχορήγηση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το ηλεκτρονικό κατάστημα και η προμήθεια τυχόν εξοπλισμού και θα πρέπει να έχουν αποπληρωθεί οι προμηθευτές σας.

Αμέσως μετά, μπορείτε να υποβάλλετε αίτημα επαλήθευσης-πιστοποίησης, συνοδευόμενο από τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Εφόσον, μετά τον έλεγχο, διαπιστωθεί ότι υπήρξε επιτυχής υλοποίηση, η υπηρεσία προχωράει στην καταβολή του ποσού της επιχορήγησης.

 Πηγή: OPENSHOPS.GR

 

ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ e-SHOP..

Επικοινωνήστε μαζί μας: Τηλ.: 212 213 5 234, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , Κιν.: 6984 719 009

e incoiceStepOne Banner
white_info.png

Δείτε επίσης...


white_tick.png

Βρείτε μας στο Facebook

white_star.png

StepOne ERP

Εμπορική Διαχείρηση

StepONE box 1small

Πλήρης εμπορική εφαρμογή, με χαμηλό κόστος. Εύκολο στη χρήση, χωρίς πολύπλοκες λειτουργίες.
white_info.png

Τα Νέα μας...

Παράταση myDATA: Από 1.7.2021 η έναρξη της υποχρεωτικής διαβίβασης παραστατικών στην πλατφόρμα

Λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις της πανδημίας, με κοινή απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου και του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων κ. Γιώργου Πιτσιλή, μετατίθεται για την 1η/7/2021 η έναρξη της υποχρεωτικής ψηφιακής διαβίβασης στην πλατφόρμα των Ηλεκτρονικών Βιβλίων - myDATA για όλες τις επιχειρήσεις και για παραστατικά που εκδίδουν από αυτή την ημερομηνία και έπειτα.

Αντίστοιχα, τα παραστατικά που εκδίδουν οι επιχειρήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, θα πρέπει να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα myDATA μέχρι την 31η/10/2021.

 

Πηγή: e-forologia.gr

e-Λιανικό: Προϋποθέσεις για τους δικαιούχους

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ/ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ “e-λιανικό”

Περισσότερα...
Ηλεκτρονική τιμολόγηση από όλους τους επαγγελματίες από 2019

Αλλάζουν τα πάντα στον τρόπο που οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα τηρούν στο εξής τα βιβλία τους με ό,τι αυτό σημαίνει. Στο εξής – από 1η Ιανουαρίου 2019.

Περισσότερα...
Απαραίτητη προϋπόθεση η ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις συναλλαγές με το δημόσιο

Δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ η Εκτελεστική Απόφαση (ΕΕ) 2017/1870 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η δημοσίευση των στοιχείων αναφοράς του ευρωπαϊκού προτύπου έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων και του καταλόγου των συντακτικών δομών αυτού σύμφωνα με την Οδηγία 2014/55/ΕΕ με τελική ημερομηνία για την έναρξη ισχύος των εθνικών μέτρων εφαρμογής όσον αφορά την προσαρμογή των αναθετουσών αρχών την 18η Απριλίου 2019.

Περισσότερα...