symCity banner

symCity: Ψηφιακός Δήμος

Εξυπνες ψηφιακές τεχνολογίες, με εφαρμογή στην τοπική διοικητική πρακτική και την καθημερινότητα των πολιτών και στόχο τον μετασχηματισμό των πόλεων σε «έξυπνες πόλεις»

symCity Logo
 

To symcity είναι ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο τεχνολογικό προϊόν, αποτέλεσμα πολυετούς μελέτης των αναγκών Οργανισμών Τοπικής Aυτοδιοίκησης , τόσο όσον αφορά την σχέση τους με τους πολίτες, όσο και την εσωτερική λειτουργία και ικανότητα ταχύτερης και αποτελεσματικότερης διαχείρισης μικρών ή μεγάλων θεμάτων της καθημερινότητας. Είναι ένα προϊόν τεχνολογίας το οποίο δημιουργήθηκε επιχειρώντας να ισορροπήσει ισάξια, τις ανάγκες των Δημοτών, με αυτές της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής. Στόχος του είναι να αποτελέσει ένα σύγχρονο εργαλείο στα χέρια όλων των εμπλεκομένων, στην κοινή τους προσπάθεια για τον, αναγκαίο πλέον, εκσυγχρονισμό και την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του Δημοσίου..

Θεμελιώδης σκοπός του symcity, είναι η άμεση ενημέρωση της Δημοτικής Αρχής για προβλήματα της καθημερινότητας και η ταχύτερη δυνατή αξιολόγηση, ανάθεση και επίλυση αυτών.

Είναι μία καινοτομία που έρχεται να εκσυγχρονίσει την σχέση δημότη και δημοτικής Αρχής, πλήρως εναρμονισμένη στις ανάγκες , τόσο της ψηφιοποιημένης, όσο και της μετά covid εποχής.

Επιπλέον, η δυνατότητά λειτουργίας του αποκλειστικά με φωνητική εντολή, αποδεικνύει έμπρακτα τον πλήρη σεβασμό της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής σε όλες, ανεξαιρέτως, τις ομάδες πολιτών, περιλαμβανομένων για πρώτη φορά των πολιτών χωρίς ψηφιακές δεξιότητες, των αναλφάβητων και όλων των ΑΜΕΑ, ακόμα και των ανθρώπων με προβλήματα όρασης, οι οποίοι πλέον έχουν μία ισάξια ευκαιρία να συμμετέχουν στη λειτουργία μιας « έξυπνης πόλης»..

 
steps 3dman
 

To symCity είναι η καινοτόμα πρόταση, Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, με την οποία αυτοματοποιούνται διαδικασίες όπως:

  • Επέκταση της εξυπηρέτησης των πολιτών πέραν του ωραρίου (24ωρη εξυπηρέτηση - 7 ημέρες)
  • Ηλεκτρονική Συλλογή Αιτημάτων Δημοτών
  • Διαχείριση Καθημερινότητας
  • Αυτοματοποίηση του «Βοήθεια στο Σπίτι»
  • Εξυπηρέτηση ευαίσθητων Κοινωνικών Ομάδων
  • Προσβάσιμη από όλες τις ομάδες ΑΜΕΑ, περιλαμβανομένων των ατόμων με πρόβλημα όρασης
  • Προώθηση Υιοθεσίας Αδέσποτων
  • Ενημέρωση Δημοτών και μέτρα πρόληψης της Διάδοσης του COVID-19
  • Open Government (Δημοψηφίσματα, διαβουλεύσεις, έλεγχος αιτημάτων, ενημέρωση)
  • Στατιστικά στοιχεία
  • Εξυπηρέτηση ατόμων που διαβιούν μόνα τους και ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες
 

 

white_star.png

symCity: Βασικά χαρακτηριστικά

 ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ

 

 ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ "ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ" ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

1   2
Αυτοματοποίηση στην διαχείριση των αιτημάτων των πολιτών και δρομολόγηση τους στις αρμόδιες υπηρεσίες ή υπαλλήλους. Για κάθε αίτημα, η ιστορικότητα στην διαχείριση δίνει την δυνατότητα της συνεχούς ενημέρωσης για την εξέλιξη του, ακόμα και στις περιπτώσεις αλλαγής είτε αιρετών ή υπαλλήλων κλπ. Η δρομολόγηση των αιτημάτων μπορούν να προγραμματιστούν χρονικά και  τηρείται ηλεκτρονικό ημερολόγιο το οποίο βοηθά τους υπαλλήλους ώστε να μπορούν καθημερινά να γνωρίζουν τις εργασίες τους.    Οι οφελούμενοι των κοινωνικών προγραμμάτων όπως το "Βοήθεια στο Σπίτι" τυγχάνουν άμεσης εξυπηρέτησης, γνωρίζοντας ο υπάλληλος τα στοιχεία του κατά την τηλεφωνική κλήση, η οποία δρομολογείται αυτόματα στους υπαλλήλους των κοινωνικών υπηρεσιών, με την δυνατότητα είτε να καταγραφεί κάποιο αίτημα τους, είτε να δρομολογηθούν οι κλήσεις σε υπηρεσίες ανάγκης (πχ΄. Κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι, νοσοκομείο, αστυνομία κλπ).

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΑΜΕΑ

 

 ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ

3   4
Η χρήση του Project είναι εφικτή από όλες τις ομάδες ΑΜΕΑ, ακόμα και από άτομα με πρόβλημα όρασης.   Αυτοματοποιημένη συλλογή των αιτημάτων, είτε φωνητικά, είτε μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου, είτε με χρήση mobile apps. Οι πολίτες, έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται 24ώρες, για την πορεία των αιτημάτων τους.

 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

 

24ωρη ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

5   8
Η ενημέρωση των πολιτών γίνεται άμεσα και με την δυνατότητα, ανακοινώσεις που χαρακτηρίζονται επείγουσες, να προωθούνται κατά προτεραιότητα, κατά την χρήση των υπηρεσιών του symCity. Οι πολίτες μπορούν να συμμετέχουν σε δημοψηφίσματα ή διαβουλεύσεις και να καταθέτουν τις απόψεις τους για σημαντικά ζητήματα.   Η εξυπηρέτηση των πολιτών και η χρήση των υπηρεσιών του symCity είναι 24ωρη και δεν επηρεάζεται από τα ωράρια λειτουργίας του ΟΤΑ.

 ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ

 

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ

7   6
Οι υπάλληλοι, με την χρήση ειδικής εφαρμογής, ακόμα και με την χρήση ειδικού Mobile App έχουν την δυνατότητα, να ενημερώνονται για τα αιτήματα που πρέπει να επιληφθούν, ακόμα και απομακρυσμένα όταν ειδικές περιπτώσεις το απαιτούν, όπως στις ειδικές περιπτώσεις που προέκυψαν από την εξάπλωση της πανδημίας του COVID-19 ή στις περιπτώσεις των υπαλλήλων που εργάζονται εκτός όπως υπάλληλοι συνεργείων, καθαριότητας κλπ.   Καταγραφή των αδέσποτων ζώων του Δήμου και των χαρακτηριστικών τους, όπως ράτσα, αριθμό chip, ηλικία κλπ. Οι πολίτες, μπορούν να βλέπουν την λίστα των ζώων ώστε να προωθείται η υιοθεσία των ζώων στην προσπάθεια περιορισμού του προβλήματος.

 

white_info.png

Δείτε επίσης...


white_tick.png

Βρείτε μας στο Facebook

white_info.png

Τα Νέα μας...

Παράταση myDATA: Από 1.7.2021 η έναρξη της υποχρεωτικής διαβίβασης παραστατικών στην πλατφόρμα

Λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις της πανδημίας, με κοινή απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου και του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων κ. Γιώργου Πιτσιλή, μετατίθεται για την 1η/7/2021 η έναρξη της υποχρεωτικής ψηφιακής διαβίβασης στην πλατφόρμα των Ηλεκτρονικών Βιβλίων - myDATA για όλες τις επιχειρήσεις και για παραστατικά που εκδίδουν από αυτή την ημερομηνία και έπειτα.

Αντίστοιχα, τα παραστατικά που εκδίδουν οι επιχειρήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, θα πρέπει να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα myDATA μέχρι την 31η/10/2021.

 

Πηγή: e-forologia.gr

e-Λιανικό: Προϋποθέσεις για τους δικαιούχους

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ/ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ “e-λιανικό”

Περισσότερα...
Ηλεκτρονική τιμολόγηση από όλους τους επαγγελματίες από 2019

Αλλάζουν τα πάντα στον τρόπο που οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα τηρούν στο εξής τα βιβλία τους με ό,τι αυτό σημαίνει. Στο εξής – από 1η Ιανουαρίου 2019.

Περισσότερα...
Απαραίτητη προϋπόθεση η ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις συναλλαγές με το δημόσιο

Δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ η Εκτελεστική Απόφαση (ΕΕ) 2017/1870 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η δημοσίευση των στοιχείων αναφοράς του ευρωπαϊκού προτύπου έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων και του καταλόγου των συντακτικών δομών αυτού σύμφωνα με την Οδηγία 2014/55/ΕΕ με τελική ημερομηνία για την έναρξη ισχύος των εθνικών μέτρων εφαρμογής όσον αφορά την προσαρμογή των αναθετουσών αρχών την 18η Απριλίου 2019.

Περισσότερα...