VoIP | Τηλεφωνικά Κέντρα
Διαχείριση κλήσεων - Διαχείρηση φωνής - Φωνητικές υπηρεσίες.
Εξελιγμένα τηλεφωνικά κέντρα
Η symmetric πρωτοπορεί και προσφέρει το μοναδικό λογισμικό που μπορεί να υποστηρίξει απομακρυσμένη επικοινωνία του Front-Office με διαφορετικά τηλεφωνικά κέντρα ενός ή πολλών ξενοδοχειακών μονάδων ή καταλυμάτων ταυτόχρονα.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
- Mονόδρομη και αμφίδρομη (Κ.Σ) επικοινωνία.
- Απομακρυσμένη σύνδεση με Front-Office μέσω Internet (Over Ip). Η δυνατότητα αυτή είναι απαραίτητη όταν το τηλεφωνικό κέντρο βρίσκεται σε διαφορετικό γεωγραφικό χώρο και δεν υπάρχει δυνατότητα χρήσης καλωδίωσης ή ασύρματης επικοινωνίας.
- Καλύπτει επίσης άριστα την ανάγκη παρακολούθησης πολλών απομακρυσμένων μονάδων με αντίστοιχο αριθμό τηλεφωνικών κέντρων από ένα κεντρικό σημείο . Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι αλυσίδες ξενοδοχείων και οι επιχειρήσεις διαχείρισης καταλυμάτων.
Στην τηλεφωνία, η symmetric, υλοποιεί τηλεφωνικά κέντρα νέας γεννιάς VoIP τα οποία προσφέρουν πλήρη διαχείρηση των κλήσεων της επιχείρησης. Τα πλεονεκτήματα των τηλεφωνικών κέντρων VoIP καλύπτουν στο έπακρο τις επικοινωνιακές ανάγκες κάθε επιχείρησης, προσφέροντας επιπλέον υπηρεσίες για τους πελάτες του.
Κάποια ενδεικτικά πλεονεκτήματα των υλοποιήσεων VoIP Τηλεφωνικών κέντρων είναι:
- Μείωση κόστους εξερχομένων κλήσεων.
- Κατάργηση του μεγάλου αριθμού γραμμών τηλεφωνίας ενω ταυτόχρονα έχει περισσότερες ταυτόχρονες εξερχόμενες κλήσεις το οποίο συνεπάγετε μείωση κόστους παγίων.
- Απεριόριστα εσωτερικα.
- Καθορισμός κανόνων κλήσης ανα εσωτερικό ή ομάδα εσωτερικών (πχ. οι υπάλληλοι δεν μπορούν να καλέσουν κινητά τηλ.)
- Απομακρυσμένοι χρήστες (Για τα στελέχη της επιχείρησης) - Μπορεί το κάθε στέλεχος να χρησιμοποιεί το κέντρο απο οποιοδήποτε σημείο του κόσμου με μια απλή πρόσβαση στο Internet ώστε να μην χάνονται κλήσεις.
- Voicemail - Φωνηνιτκό ταχυδρομείο και για το προσωπικό και για τους πελάτες όπου τα μηνύματα θα τα ακουν απο το τηλεφωνο όταν επιστρέφουν στο δωμάτιο.
- Για τους ομίλους επιχειρίσεων ή υποκαταστημάτων, μπορούν να συνενώνονται μεταξύ τους τα κέντρα και η διαχείριση να γίνεται απο μια και μονο reception. (δραματική μείωση κόστους παγίων). Οι εισερχόμενες κλήσεις επίσης δρομολογούνται αυτόματα στο κάθε ξενοδοχείο ξεχωριστά.
- Κάθε επιχείρηση είναι ξεχωριστή, γι αυτό τον λόγο κάθε υλοποίηση VoIP είναι ξεχωριστή και την προσαρμόζουμε στις ανάγκες της επιχείρησης.
Πρόσθετες Υπηρεσίες και Εφαρμογές του VoIP
Ορισμένες από τις πρόσθετες υπηρεσίες και εφαρμογές του VoIP αναφέρονται παρακάτω:
- Επικοινωνία μέσω μηνυμάτων. Δυνατότητα επικοινωνίας με πελάτες μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, φαξ και ευφυών φωνητικών μηνυμάτων (φωνητικό ταχυδρομείο) μέσα σε ένα και μόνο φάκελο αλληλογραφίας ( inbox ).
- Πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέσω τηλεφώνου (κινητού και σταθερού), με χρήση της τεχνολογίας μετατροπής "κειμένου σε ομιλία" ( text to speech ).
- Το κέντρο επικοινωνίας ΙΡ προσφέρει υπηρεσίες έξυπνης δρομολόγησης κλήσεων, μεταφορά τηλεφωνικών κλήσεων από το δίκτυο στον προσωπικό υπολογιστή και διαχείριση των επαφών με πολυμέσα για την επικοινωνία με τους αντιπροσώπους του κέντρου μέσω δικτύου ΙΡ.
- Αυτόματη διανομή κλήσεων και ενσωμάτωση με βάσεις δεδομένων.
- Ομαδική τηλεφωνική συνδιάσκεψη.
- Διατήρηση των εσωτερικών τηλεφωνικών αριθμών χωρίς να είναι απαραίτητη η ύπαρξη τμήματος υποστήριξης για τη διεκπεραίωση των αλλαγών αυτών (δυνατότητα μεταφοράς εσωτερικού αριθμού).
- Υπηρεσίες καταλόγου για την απευθείας επιλογή εσωτερικού τηλεφώνου, χωρίς η διαδικασία να πραγματοποιείται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.
- Τοποθέτηση της υπηρεσίας υποδοχής σε οποιοδήποτε σημείο. Κάποιος εργαζόμενος σε ένα απομακρυσμένο γραφείο μπορεί να αναλάβει τη διεκπεραίωση των υπηρεσιών υποδοχής, εάν παραστεί ανάγκη.